×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تقاطع شهید کاشانی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ایمان فرهمندی، نایب رئیس کمیته نظارتی شماره دو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، امروز نشست صمیمانه‌ای را با روسای شوراهای اجتماعی محلات منطقه ۲ برگزار کرد.

وی در این نشست با بیان اینکه شوراهای اجتماعی محلات حلقه‌های میانی ارتباط مدیریت شهری با مردم هستند، اظهارکرد: آنچه مسلم بوده این است که این ارتباط را باید تقویت کنیم و با برگزاری جلسات دوره‌ای با روسای شوراهای اجتماعی محلات مناطق مختلف، به دنبال شنیدن دغدغه‌ها و مسائل و نقطه نظرات آنها و ایجاد هماهنگی بیشتر بین مدیریت شهری و مردم هستیم.

فرهمندی گفت: پس از برگزاری این جلسات، موضوعات مطرح شده را با منطقه پیگیری می‌کنیم تا موارد را از حوزه مربوطه جویا شویم؛ برخی مسائل و کمبودها هم مسائلی چون ساخت درمانگاه، کتابخانه و مسجد بوده که آنها را هم از متولی‌اش پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قطعا ظرف ۲ الی ۳ ماه آینده جلسه بعدی را با روسای شوراهای اجتماعی محلات منطقه ۲ برگزار خواهیم کرد تا به بازخوانی و مرور اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته بپردازیم، افزود: موضوعاتی چون خط BRT بلوار توس، نیازمند طی شدن فرآیند، تامین اعتبار، مطالعه و طراحی است که زمان‌بر است.

نایب رئیس کمیته نظارتی شماره دو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: مطالبه احداث پارکینگ در ابوطالب هم نیازمند مطالعه و بررسی بیشتر است که آن را به حوزه مطالعات ارجاع خواهیم داد.

فرهمندی در ادامه این نشست، بازدیدی هم از سطح منطقه و پروژه بازگشایی چهارراه شهید کاشانی داشت و در این خصوص گفت: این پروژه، در قیاس با برخی پروژه‌های عمرانی، کوچک محسوب می‌شود ولی گره ترافیکی بزرگی را باز می‌کند.

وی با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری در این دوره، بازگشایی از گره‌های اصلی مردم است، افزود: چهارراه شهید کاشانی، مصداق همین رویکرد است که با همت معاونت اقتصادی شهرداری و شهرداری منطقه ۲ اجرایی شده است.

نایب رئیس کمیته نظارتی شماره ۲ شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهارکرد: محدوده این تقاطع هم به کاربری‌های اجتماعی و فضای سبز تبدیل می‌شود و پیاده‌روهای عریضی هم پیش‌بینی شده که موجب رضایتمندی عمومی می‌شود.

فرهمندی با بیان اینکه برای این پروژه ۲۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده، گفت: امیدواریم تا پایان سال این پروژه به بهره‌‎برداری برسد و در اختیار عموم قرار گیرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true