×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جدیدترین اطلاعات از گوشی «ردمی K20» شیائومی / اسکنر اثر انگشت با قدرتی خارق العاده / فاقد برش نمایشگر

به گزارش «چشم شهر»، گوشی ردمی K20  که به عنوان پرچمدار شرکت چینی شیائومی شناخته می شود، ویژگی های مخصوصی دارد که باعث شده بسیاری از کاربران از هم اکنون انتظار خرید این محصول را بکشند.

 

جدیدترین اطلاعاتی که در مورد گوشی ردمی K20 منتشر شده شامل وجود اسکنر اثر انگشت  ۷th Gen UD و فقدان برش نمایشگر است. ردمی پیش از این تایید کرده که گوشی هوشمند K20 با یک دوربین اولیه ۴۸MP، ضبط ویدئویی با سرعت ۹۶۰ FPS و یک باتری۴ هزار میلی آمپری به بازار عرضه خواهد شد.

 

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده توسط شرکت ردمی، این اسکنر اثر انگشت به یک لنز ۳P مجهز شده و دارای پیکسل های فوق العاده بزرگ ۷٫۲μm است. درواقع این موضوع باعث می شود این اسکنر دارای ۱۰۰٪ حساسیت نسبت به عکس و ۳۰٪ دقت بیشتر نسبت به اسکنرهای نسل های قبلی است.این موضوع قابلیت های تشخیصی اسکنر را تا ۱۵ درصد افزایش می دهد.

 

جدیدترین اطلاعات از گوشی «ردمی K20» شیائومی / اسکنر اثر انگشت با قدرتی خارق العاده / فاقد برش نمایشگر

اسکنر اثر انگشت UD در ردمی K20 با فناوری شتاب DSP همراه است که سرعت بازشدن آن را ۱۰٪ نسبت به نسل قبلی افزایش می دهد.

 

پیش از این اشاره شده بود که گوشی مذکور دارای نمایشگر ۶٫۳۹ اینچی OLED با نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰P+ است. از دیگر ویژگی های این گوشی نیز می توان به دوربین سلفی پاپ آپ ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سه گانه پشتی اشاره کرد. این گوشی دارای تراشه اسنپ دراگون ۸۵۵ است و انتظار می رود در ردمی K20  از تکنولوژی شارژ سریع استفاده شود./انتخاب

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true