×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه عملیاتی شهرداری مساله‌محور است

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، حمید ضمیری در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر مشهد مقدس که به منظور بررسی برنامه میان‌مدت پیشنهادی شهرداری برگزار شد، اظهارکرد: شهرداری زحمات ارزشمندی برای تهیه برنامه عملیاتی کشیده و براساس گزارشات ارائه شده، فاز مقدماتی این برنامه مبتنی بر نوآوری، خلاقیت، همه جانبه‌گرایی و به صورت تعاملی و مشارکتی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه توجه به طرح‌های تفصیلی، پویایی و انعطاف در برنامه از ویژگی‌های خوب برنامه عملیاتی پیشنهادی است، گفت: یکی از نکته‌های بسیار مهم و حائز اهمیت در تدوین برنامه، توجه به خروجی‌هاست؛ باید بدانیم که در این فرآیند باید به کجا برسیم و چه اهدافی را دنبال می‌کنیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: پیوسته تاکید داشته‌ایم که برنامه عملیاتی باید مساله‌محور باشد؛ بسیار خرسندیم که این رویکرد پیاده‌سازی و ۲ هزار و ۲۲ مساله شناسایی شده است.

ضمیری تصریح کرد: در پایان زمان‌بندی برنامه عملیاتی باید مشخص شود که چند مورد از این مسائل حل و فصل شده، جایگاه قبل ما کجا بوده و امروز کجا قرار گرفته‌ایم؛ کلان‌پروژه‌های شهری چیست و روند اجرایی آنها چگونه خواهد بود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true