×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
محله «یوسفیه» جزو محلات هدف بازآفرینی قرار گرفته است

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، فاطمه سلیمی در نشست مردمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری با اهالی محله‌های «نهضت» و «یوسفیه»، با بیان اینکه پروژه‌های زودبازده از مصادیق بارز رویکرد حمایتی شورای ششم نسبت به محلات هدف بازآفرینی و محلات حاشیه شهر است، اظهارکرد: برهمین اساس بود که در مرحله نخست، ۸۰۰ میلیارد تومان به این پروژه‌ها اختصاص دادیم تا براساس خواست و مطالبه مردمی در محلات هزینه شود.

وی با بیان اینکه محله «یوسفیه» تاکنون جزو محلات هدف بازآفرینی نبوده، گفت: امسال، این محله (یوسفیه) و برخی دیگر از محلات سطح شهر همچون «ارغوان» جزو محلات هدف بازآفرینی قرار گرفته‌اند و ساکنان می‌توانند ۱۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی با خواست و نظر خود تعریف کنند.

نایب رئیس کمیته نظارتی شماره ۲ شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از تخصیص ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های زودبازده ۲ خبرداد و افزود: امیدواریم محله یوسفیه جزو محلات هدف بازآفرینی کشوری نیز قرار گیرد تا بتوانیم خدمات بهتری برای ساخت و ساز در این محله برنامه‌ریزی کنیم.

سلیمی اظهارکرد: شهرداری مشهد تاکنون نامه‌نگاری‌های مختلفی را در این خصوص داشته که امیدواریم با تحقق آن، بتوان تسهیلات نوسازی و پایانکار و تخفیفات مختلفی را اعمال نمود.

وی گفت: با مجموع این اقدامات و همچنین تعریف پروژه‌های زودبازده قطعا سرانه‌های خدماتی همچون فضای سبز و ورزشی و … ارتقاء می‌یابد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true