×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دسترسی مکانیزه به زیرگذرهای عابرپیاده ایجاد می‎شود

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، ایمان فرهمندی در نشست مردمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری با اهالی محله میثاق (نهضت و یوسفیه) با اشاره به بازدید اخیر خود از سطح منطقه که در مهرماه انجام شده بود، اظهارکرد: در این بازدید و با گفتگو با ساکنان و کسبه و …، درخواست‌های مردمی و مشکلات و مسائل آنها در قالب ۹ سرفصل احصاء شد.

وی گفت: پس از این بازدید شهرداری منطقه مکلف به پیگیری موارد شد که خوشبختانه بر اساس گزارشات دریافتی، ۷ مورد انجام شده و به نتیجه رسیده و ۲ مورد دیگر نیز در حال اجرا هستند.

فرهمندی افزود: فعال شدن واحد آمادگی جسمانی مجموعه ورزشی میثاق، تامین روشنایی و کف‌سازی و بهسازی زیرگذر بزرگراه امام‌علی(ع)، بازگشایی دسترسی به ابرار ۱۰، تامین اعتبار بهسازی مسجد جواد‌الائمه (ع) و … از جمله موارد پیگیری شده هستند که به نتیجه رسیده‌اند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: مطالعات گود زورخانه این محله نیز انجام شده و اعتبار اجرای آن در بودجه سال آینده شهرداری لحاظ خواهد شد.

فرهمندی با اشاره به دسترسی مکانیزه که برای تعدادی از پل‌های عابر پیاده نصب شده و توسعه خواهد یافت، گفت: درصدد هستیم که این دسترسی مکانیزه را برای زیرگذرها نیز فراهم آوریم تا شهروندان در عبور و تردد از عرض بزرگراه‌ها مشکلی نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به گلایه‌های مردمی در خصوص بنگاه‌های املاک غیرمجاز که منجر به ساخت‌وسازهای بی‌ضابطه و آسیب‌زا در محله شده‌اند، افزود: شهرداری مشهد با کمک و همت فرمانداری باید برخورد با بنگاه‌های فاقد مجوز را تشدید کند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true