×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه مدونی برای فعالیت‌های قرآنی تعریف شود

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، هاشم دائمی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه اجرا و تعریف فعالیت‌های قرآنی نباید صرفا محدود به ماه مبارک رمضان باشد، اظهارکرد: اگر به دنبال گره‌گشایی از مسائل و موضوعات مختلف هستیم، فرهنگ قرآنی، باید در جامعه بسط و گسترش داشته باشد و مدیریت شهری در این دوره، گام برداشتن در این مسیر را رسالت خود می‌داند.

وی گفت: مشهدالرضا(ع)، نگین انگشتری ایران اسلامی و شهری مذهبی است و لذا این فرهنگ در مشهد باید پررنگ‌تر از سایر شهرهای کشور دنبال شود، از هر کوی و برزن و مسجد، نوای دلنشین قرآن طنین‌انداز باشد و تابلوهای محافل قرآنی در کوچه پس‌کوچه‌های شهر خودنمایی کند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: شهرداری باید برنامه مدونی را در حوزه فعالیت‌های قرآنی تعریف کند؛ حتی می‌توان بسته‌های حمایتی از محافل قرآنی اصیل و با قدمت شهر که محل تجمع ده‌ها نوجوان و جوان مشهدی است را داشته باشیم که تقویت شوند.

دائمی تصریح کرد: از سوی دیگر، در بدنه شهرداری، قاریان ممتاز بسیاری داریم و این ظرفیت تاکنون مورد توجه قرار نگرفته؛ باید به سمت شناسایی این افراد برویم و موجبات پرورش و رشد آنها را فراهم آوریم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true