×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۴۰۰ دستگاه اتوبوس در نیمه اول امسال وارد چرخه خدمات رسانی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، ایمان فرهمندی در گفتگویی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری، تامین ناوگان اتوبوسرانی است، اظهار کرد: از سوی دیگر، مهمترین نیاز هر شهر هم تامین زیرساخت‌های حوزه حمل‌ونقل همگانی، بویژه اتوبوس است.

وی گفت: با توجه به فرسودگی و از سوی دیگر، کمبود ناوگان، تامین ناوگان جدید بسیار حائز اهمیت است؛ در همین خصوص، قراردادهایی از قبل وجود داشته که با همت شورای شهر و شهرداری، این قراردادها به‌روز شده و قابلیت اجرا دارند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه علاوه بر این، چند قرارداد جدید هم منعقد و یا در آستانه انعقاد است، افزود: در حال حاضر برای خرید و ورود ۳۵۰ دستگاه اتوبوس نو مذاکرات به انجام رسیده و یا قرارداد داریم که در بازه زمانی پیش رو قابلیت ورود به چرخه خدمات‌رسانی را دارند.
فرهمندی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال، شاهد ورود ۱۰ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی مشهد بودیم، تصریح کرد: همه سعی مدیریت شهری بر این است که این ۴۰۰ دستگاه اتوبوس در نیمه اول امسال در اختیار شهروندان قرار گیرد.
وی گفت: علاوه بر این، به دنبال خرید حدود ۵۰ دستگاه از اتوبوس‌های یک شرکت خصوصی نیز هستیم تا پس از بازسازی وارد چرخه خدمات‌رسانی شوند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true