×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
لزوم نقش‌آفرینی بدنه متخصص شهرداری در تصمیم‌سازی‌های مدیریت شهری

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، حسین حسامی در گفتگویی با گرامیداشت ۲۵ فروردین‌ماه، روز «منابع انسانی»، اظهارکرد: اختصاص یک روز در تقویم رسمی کشور با این عنوان، نشان از اهمیت توجه به منابع انسانی، به عنوان مهمترین سرمایه و یکی از عناصر کلیدی در هر مجموعه و سازمان است.

وی با بیان اینکه شهرداری یک نهاد اجتماعی و مردمی است که شهروندان پیوسته با آن در ارتباط هستند، گفت: کارکنان شهرداری، در خط مقدم این ارتباط و تعامل هستند؛ برهمین اساس، توجه به رضایتمندی پرسنل و منابع انسانی شهرداری از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: باور داریم که این ارتقاء رضایتمندی در بدنه و سرمایه‌های انسانی، رابطه مستقیمی با ارتقاء رضایتمندی ارباب رجوع و شهروندان دارد، پس باید در این مسیر گام برداشت.

حسامی تصریح کرد: شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، توجه ویژه‌ای به حوزه منابع انسانی داشته و از جمله سرفصل‌هایی که باید بیش از پیش مدنظر شهرداری قرار گیرد، توجه به نظامات مختلف این حوزه اعم از جبران خدمات، ارتقاء شغلی و جانشین‌پروری است.

وی با تاکید بر لزوم نگاه به درون مجموعه و اعتماد به سرمایه انسانی شهرداری در حوزه انتصابات، گفت: یکی از اصلی‌ترین تاکیدات شورای شهر به شهرداری نیز همین بوده و هست.

حسامی افزود: شهرداری مشهد از بدنه متخصص نیروی انسانی برخوردار است و با تکیه بر این ظرفیت در مناصب و جایگاه‌‎های مختلف، باید افراد را در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های مدیریت شهری دخیل کنیم چراکه بسیار انگیزه‌بخش است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پایان تاکید کرد: احصاء شبکه مسائل سرمایه‌های انسانی شهرداری و مدیریت شهری، برنامه‌ریزی موثر و کارآمد پیرامون افزایش سطح کمی و کیفی نظامات ذکر شده و تلاش در جهت تکریم کارکنان، از جمله سرفصل‌های ماموریتی تدوین شده و تاکیدی شورای شهر به شهرداری است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true