×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پایانه مسافربری مشهد با چه شرطی مسافر می‌پذیرد؟

به گزارش «چشم شهر»، جلال قربانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت تردد بین شهری اظهار داشت: طبق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد کرونا تنها سفرهای ضروری و با ارائه تاییدیه سلامت از طریق پایانه‌های مسافربری امکان پذیرخواهد بود.

 

 

وی اضافه کرد: همچنین در صورت ضرورت انجام سفر مسافران باید کارت ملی خود را به همراه داشته باشند و با ثبت کد ملی در سامانه‌ای که برای تایید سلامت در نظر گرفته شده قبل از سفر سلامتشان تایید شود.

 

 

وی با بیان اینکه سفرهای خارج از استان حدود ۹۰ درصد کاهش داشته است، بیان کرد: سفرهایی نیز که در این ایام انجام می‌شود سفرهای ضروری و برای انجام کار اداری از داخل استان است.

 

 

قربانی تصریح کرد: طبق آمار از اول تا ۳۰ آبان امسال ۹۸۱ هزار و ۵۰۰ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد جابجا شده‌اند.

 

 

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد ادامه داد: این در حالی است که از اول تا ۳۰ آبان ماه سال گذشته یک میلیون و ۸۷۰ هزار و ۶۰۹ مسافر از طریق پایانههای مسافربری به مشهد وارد و یا خارج شدهاند.

 

 

وی افزود: مقایسه این دو آمار نشان میدهد که میزان جابجایی مسافر در آبان ماه امسال نسبت به مشابه سال گذشته بیش از ۴۸ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true