×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مدیریت شهری آماده اجرای پروژه‌های مشارکتی با کشور تاجیکستان است

به گزارش «چشم شهر»، مجید دبیریان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرصت‌های اقتصادی ایران در تاجیکستان، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح ششمین نمایشگاه فرصت‌های جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان بودیم، که پس از همه‌گیری کرونا با حضور گسترده و قوی شرکت‌های ایرانی برگزار شد.

 

وی با اعلام اینکه شهرداری مشهد برای اولین بار حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته که به واسطه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ویژه‌ آن است، گفت: معرفی فرصت‌های مختلف در حوزه فناوری، خدمات شهری، اقتصادی، هوشمندسازی و حوزه‌هایی که سبب پیشتازی در منطقه شده، جزء اولویت‌های حضور ما در این نمایشگاه است.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بیان کرد: با توجه به اینکه در زمینه هوشمندسازی رتبه اول در کشور و رتبه سوم در منطقه را دارا هستیم، می‌توانیم فرصت‌ها و ظرفیت‌‌های خود را در تاجیکستان معرفی کنیم.

 

دبیریان با بیان اینکه بایستی فرصت‌های اقتصادی در مشهد را بالفعل کنیم، خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه ظرفیت‌ها معرفی شده و آماده پذیرش سرمایه‌گذاران در مشهد هستیم، با توجه به اینکه سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۶ میلادی در تاجیکستان به عنوان «رشد صنعت» نامگذاری شده است، آمادگی خود برای انجام پروژه‌های مشارکتی اعلام کرده‌ایم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true