×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اولین گفتگو با زنی که ۷ شوهرش را در محمود آباد کشت

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، کلثوم که به عقد موقت مردان تنها در می‌آمد و سپس با خوراندن دارو آنها را به قتل می‌رساند پس از قتل شوهر هفتم خود دستگیر و از جنایت‌های سریالی اش پرده برداشت.

از کی قتل‌ها را شروع کردی؟

چند سال قبل وقتی همسر اولم فوت کرد من با دختر و پسرم تنها ماندیم. وضع مالی خوبی نداشتیم من ماندم و بزرگ کردن دو بچه بدون پول و سرمایه.

این شد که به فکر ازدواج با مردان پولدار افتادم.

سال ۹۲ با یک پیرمرد ازدواج کردم که مدتی بعد مرد.

تا امروز ۱۳ بار ازدواج کرده‌ام. مردان تنها و پولدار و سالمندی که اغلب بچه هایشان نمی‌توانستند از آنها نگهداری کنند را پیدا می‌کردم و ازدواج می‌کردم.

همه آنها را کشته‌ای؟

نه ۷ تا از شوهرانم را کشتم.

با چه شیوه‌ای قتل‌ها را مرتکب می‌شدی؟

قرص قند یا فشار خون را در آب یا دوغ یا نوشیدنی‌های دیگر حل می‌کردم و به آنها می‌دادم.

چندبار این کار را تکرار می‌کردم یکی دوبار اول که حالشان بد می‌شد آنها را به بیمارستان می‌بردم و باعث نجاتشان می‌شدم اما در مرحله آخر دوز دارو را بیشتر می‌کردم و اینطوری دیگر به من شک نمی‌کردند چون سابقه قبلی برایشان درست شده بود.

فرزندانت می‌دانستند قاتل هستی؟

نه پسرم که وقتی از سربازی آمد سرطان گرفت و فوت کرد الان فقط یک دختر دارم که همه اموالم را به اسم او کرده ام.

چه شد که لو رفتی؟

این همسر آخرم یک بار که می‌خواستم به زور به او دارو بدهم به پسرش زنگ زد و گفت آنها هم به من مشکوک شدند.

انگیزه ات از قتل‌ها چه بود؟

پول. من شرط می‌کردم که مهریه‌ام ملک و املاک باشد و بعد از مرگ شوهرم فرزندانش باید مهریه مرا پرداخت کنند من از این راه کلی پول به دست آوردم اما ای کاش طمع نمی‌کردم.

چه مدت با هر کدام از شوهرهایت زندگی کردی؟

بین ۳ ماه تا یک سال

ازاین همه جنایت پشیمان نیستی؟

خودم هم نمی‌دانم چرا دست به این کارها زده‌ام.

این زن سال ۹۲  اولین ازدواج خود را با یک پیرمرد اهل مازندران کرد که این مرد به خاطر کهولت سنی جان خود را از دست داد  اما این زن توانست طبق نقشه ای که داشت مهریه اش را از خانواده شوهر اولش گرفته است.

این زن دومین ازدواجش را ۸ سال قبل انجام داده که قتل های سریالی اش را از زمان ازدواج دومش در ساری کلید زده است.

این زن که کلثوم نام دارد در نقشه هایش پیرمردهایی را انتخاب می کرده که کسی به نقشه او شک نکند و در این سالها ۱۳ ازدواج موقت با پیرمردهای موقت کرده که پس از افشای راز جنایت هایش به قتل ۷ مرد اعتراف کرده است.

این زن که یک دختر دارد که سالها قبل پسرش پس از دوران پایان خدمت سربازی بخاطر بیماری سرطان تسلیم مرگ شد و از همان سالها نقشه ها را به اجرا گذاشته است .

قاتل سریالی مردان مازندران مهریه هایش را بیشتر به صورت ملک و زمین از خانواده ها گرفته و همه آنها را به نام تنها دخترش کرده است.

افشای راز جنایت

آخرین سوژه این قاتل سریالی یک مرد در محمود آباد مازندران بوده که خانواده اش به مرگ پدرشان مشکوک و پس از بررسی در پزشکی قانونی مشخص شده که پیرمرد مازندرانی به خاطر مسمومیت با دارو و خفگی به کام مرگ فرو رفته است و متهم پس از دستگیری در پلیس آگاهی محمود آباد به قتل های سریالی در این ۱۰ سال اعتراف کرده است.

در حالی که کلثوم ۵۶ ساله به قتل ۷ شوهر موقت خود اعتراف کرده است اما احتمال می‌رود آمار قربانیان وی بیشتر از این تعداد باشد که کار شناسایی خانواده قربانیان ادامه دارد.  این زن ۲ سال قبل نیز با شکایت خانواده یکی از شوهرانش به اتهام قتل دستگیر شده بود اما در آن پرونده تبرئه و آزاد شده بود.

کلثوم صحنه جنایت را بازسازی کرد

یک ماه دیگر اولین سالگرد پدرشان را به سوگ می نشینند.اما سال قبل فکرش را هم نمی کردند چنین مصیبتی بر سرشان آوار شود.

عمر ازدواج این مرد به نام گنجعلی حمزه با یک هم خانه جنایتکار تنها ۴۳ روز بود. حالا فرزندان او تقاضای  قصاص  قاتل پدرشان را دارند و صحبت از مردی می کنند دلال ازدواج بوده و در ازای دریافت ۱۰ میلیون تومان کلثوم را به آنها معرفی کرده است.

حمزه

پسر مقتول می گوید: «من مغازه صافکاری دارم و یک روز یک آقایی که راننده مسافربر بود به مغازه من آمد و گفت اگر برای پدرمان زن بخواهیم می تواند خانمی را به ما معرفی کند.

مادرم ۷ ماهی بود که به رحمت خدا رفته بود و به او گفتم این خانم را معرفی کن تا او بشناسیم. گفت سن و سالش بالاست اما زن خوبی است.

پدر من هم ۸۴ ساله بود و بالاخره آنها با هم ازدواج کردند و در خانه پدرم در یکی از روستاهای ساری، زندگی شان را شروع کردند.»

خانواده حمزه چیز زیادی از زندگی گذشته کلثوم نمی دانستند:«می گفت که پسرش جوان مرگ شده است. وقتی علت را از او پرسیدیم گفت که با قایق کار می کرده و از روی قایق افتاده است.

می گفت یک دختر هم دارد. بعد همان واسطه ازدواج به ما گفت که پدر فرزندانش فوت کرده و بعد از او یک بار دیگر هم ازدواج کرده که شوهر دومش هم فوت کرده است.

اما غافل از اینکه تمام حرف های این زن فریب و کلک بود چون بعدا فهمیدیم که او بارها ازدواج کرده است.»

زندگی کلثوم در خانه روستایی آقای حمزه شروع شد:«برخورد این خانم با همسایه ها به حدی خوب بود و به حدی با همه خوش رفتاری می کرد که ما یک درصد احتمال نمی دادیم مرگ پدرمان به دست او رخ داده باشد.دقیقا ۴۳ روز بعد از ازدواجش با پدرمان یک روز ساعت ۶ صبح به من زنگ زد و گفت که پدرم بعد از نماز صبح فوت کرده است.

می گفت حال پدرت بد شد و بعد تمام کرد.ما هم فکر می کردیم که پدرم به خاطر سن و سال بالایی که داشت سکته کرده و اصلا دنبال ماجرا را نگرفتیم.»

کلثوم مهریه اش را هم از فرزندان آقای حمزه گرفت:«این خانم ۲۵۰ میلیون تومان بابت مهریه اش گرفت و قبل از آن هم پدرم مقداری النگوی طلا برایش خریده بود.بعد از اینکه به  قتل  پدرم اعتراف کرد،‌ برای بازسازی صحنه جرم به خانه پدرم آمد و گفت نزدیک صبح حوله ای روی دهان پدرم گذاشته و او را خفه کرده است.»

دلال ازدواج کیست؟

اسماعیل بخشی نام یکی دیگر از قربانیان این پرونده است که سال ۹۵ با کلثوم ازدواج کرده بود.

بخشی

پسر مقتول می گوید:” کلثوم تنها ۵۰  روز با پدرمان زندگی کرد.او را فردی که دلال ازدواج بود ما معرفی کرد.پدرم بازنشسته نکاچوب بود و برای فرار از تنهایی بعد از مرگ مادرم با او ازدواج کرد.

پدرمان هیچ بیماری زمینه ای نداشت.برای همین بعد از مرگش به علت فوت او مشکوک شده و شکایت کردیم اما به ما گفتند برای روشن شدن علت دقیق مرگ باید نبش قبر  شود که ما راضی به این کار نشدیم.”

حالا بعد از ۷ سال راز جنایت فاش شده است :” زن جنایتکار گفته که به پدرم قرص قند داده سپس او را خفه کرده است.

او روز سوم بعد از فوت پدرم یخچال و ماشین لباسشویی خانه پدرم به علاوه ۶ میلیون تومان پول نقد در ازای مهریه اش که ۱۲ سکه بود از ما گرفت.”

بنابراین گزارش رسیدگی به این پرونده در دستور کار قضایی تا روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا ادامه دارد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true