×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۱۳۹ مورد جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهرهای قرمز خراسان رضوی

به گزارش «چشم شهر»، سرهنگ حسین میش مست در گفت‌وگو با فارس در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر محور چناران به قوچان، قوچان به درگز، مشهد به سرخس در گردانه مزداوند، مشهد به نیشابور در گردنه شریف آباد، مشهد به تربت حیدریه و رباط سفید ریزش برف و لغزندگی را شاهد هستیم و در بقیه محورها نیز بارش باران به همراه لغزندگی مشاهده می‌شود اما هیچ انسدادی در سطح محورهای خراسان رضوی نداریم.

جانشین فرماندهی پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه به خاطر محدودیتهای کرونایی تردد ترافیک در سطح جاده ها سبک و روان است.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در اجرای این محدودیت‌ها در ورودی شهرهای خراسان رضوی، هزار و ۹۵۵دستگاه خودرو برگشت داده شده اند و ۲ هزار و ۲۱۷ مورد نیر تذکر لسانی دریافت کرده‌اند، گفت: برای ۲۳ نفر از رانندگان که با پلاک غیربومی وارد شهرهایی با وضعیت نارنجی کرونا شدند جریمه ۵۰۰هزار تومانی و ۱۳۹ مورد نیز از طریق جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون شدند که این افراد با پلاک غیربومی قصد ورود به شهرهای قرمز را داشتند.

میش مست گفت: طی شبانه روز گذشته چهار فقره تصادف جرحی با چنج مجروح از سطح جاده های خراسان رضوی گزارش شده است.

طبق تصمیم ستاد ملی کرونا، از اول آذر ماه به مدت دو هفته محدودیت‌هایی در مناطق دارای وضعیت قرمز و نارنجی از نظر شیوع کرونا اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true