×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تسلیت نماینده مقام معظم رهبری در عراق به مناسبت شهادت فخری زاده

به گزارش «چشم شهر» به نقل از بیانیه دفتر مقام معظم رهبری در عراق، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده معظم رهبری در عراق در آغاز درس خود شهادت دکتر «محسن فخری زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را “به امت اسلامی بویژه مراجع عظام و حضرت امام خامنه ای (دام ظله) و همه آزادگان جهان تسلیت گفت” و افزود: هدف قرار دادن این دلاوران و انجام چنین توطئه هایی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ادامه داشته و نخبگان بزرگی را از ما در زمینه های مختلف گرفته است اما انقلاب اسلامی و مقاومت روز به روز قویتر شده و بر عزم و استواری و مقاومت ملت ما در برابر قدرت های استکبار افزوده شده است؛ بنابراین تا زمانی که حق با ما است؛ باید همیشه انتظار مصائب را داشته باشیم؛ همانطور که درباره حضرت امام باقر (ع) آمده است که یکی از دوستداران ایشان نزدشان آمد و گفت: به خدا سوگند، من شما خاندان اهل بیت (ع) را دوست دارم و امام صلوات الله علیه پاسخ دادند که (پس بر تن خویش لباسی از بلا و ناگواریها بپوشان).

 

 

نماینده معظم رهبری در عراق افزود: خداوند متعال را شاکریم که با وجود همه توطئه ها و تلاش های بزدلانه دشمنان، انقلاب و خط مقاومت در مسیر پیشرفت و شکوفایی حرکت می کند و امروز به نعمت خداوند قویتر از گذشته شده ایم اما قدرتهای شرور با توطئه های بزدلانه خود تلاش می کنند که از عزم و اراده ما بکاهند اما گمان اشتباه برده اند زیرا امام بزرگوار ما حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: بکُشید ما را؛ ما مصمم تر و ثابت قدم تر می شویم و به خدا توکل می کنیم و خداوند متعال این بلاها را به خوبیها تبدیل می کند؛ همانطور که در این آیات کریمه آمده است: شکیبایان را نوید ده. [همان] کسانی که چون مصیبتی به آنان برسد می‏ گویند ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز می‏ گردیم. آنانند که درودهای پروردگارشان و بخشایشی [ازجانب او] بر آنان [باد]؛ و آنانند راه یافتگان.

 

 

بعد از ظهر روز جمعه، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

 

 

این اقدام تروریستی با محکومیت احزاب، نهادها، تشکل‌های اسلامی، شخصیت‌ها، سازمان‌ها و کشورهای مختلف روبرو شده است.

 

 

در عراق جریان‌ها و شخصیت‌های مختلف سیاسی و گروه‌های مقاومت اسلامی در بیانیه‌های مختلف، این ترور جنایتکارانه را محکوم کرده‌اند.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true