×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیمانکاران، شریک ما هستند/ تلاش برای پرداخت بدهی پیمانکاران اولویت مدیریت شهری است

به گزارش «چشم شهر»، حسن موحدیان در آغاز بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن تبریک ولادت امام‌جواد(ع) و مولی‎‌الموحدین، امام‌علی(ع) و روز پدر، اظهارکرد: امیدواریم بتوانیم فرزندان خوبی را تربیت کنیم؛ فرزندانی که پدران آینده این مرز و بوم هستند.

 

موحدیان با تقدیر از حضور پرشور امت ولایی مشهد مقدس در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا و الزامی بودن راهپیمایی به شکل خودرویی موجب شد که توفیق حضور برخی از مردم در این مراسم و آیین ملی سلب شود.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود به شخصیت والای امام‌علی(ع) پرداخت و تصریح کرد: ایشان از شخصیت بزرگ تاریخی و مقام خاصی برخوردار بود؛ امام‌علی(ع) در دامان پیامبر اعظم(ص) پرورش یافت و از ویژگی‌های خاص ایشان می‌توان به برخورداری از علم و دانش و عمل صالح اشاره کرد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: امیرالمومنین، علی(ع) کارهای بسیار بزرگی انجام داد و در جنگ‌های متعددی حضور موثر داشت ولی در شان این رشادت‌ها، هیچ آیه‌ای نازل نشد اما آنگاه که در حالت رکوع دست مستمندی را گرفتند و قوت خود را شبانه به مساکین و نیازمندان دادند، آیه نازل می‌شود.

 

موحدیان گفت: بعضی از ما غبطه می‌خوریم که دوران جنگ تحمیلی را درک نکرده‌ایم ولی باید توجه داشت که امروز هم فرصت خدمت به مردم برای ما فراهم آمده است؛ در همین سنگر هم می‌توان طی ۳ سال و نیم پیش روی شورای ششم، کارهای بزرگی انجام داد و کمک کنیم که شهروندان عزیز مشهدی زندگی آرام‌تر و بهتری داشته باشند.

 

وی در ادامه به بدهی‌های شهرداری به پیمانکاران اشاره و تصریح کرد: شورای ششم وارث بدهی‌هایی است که نقشی در آنها نداشته است؛ البته وظیفه ما پاسخگویی به مطالبات پیمانکاران است ولی شرایط بوجود آمده برای شهرداری و بستانکاری پیمانکاران خواسته شورای ششم نبوده و نیست.

 

موحدیان با بیان اینکه پیمانکاران، همیشه شریک خوبی برای شهرداری بوده و مشارکت سازنده‌ای نیز داشته‌اند، گفت: امیدواریم در این دوران هم این عزیزان با شریک خود که شهرداری است، تعامل و همراهی داشته باشند؛ همه باید تلاش کنیم که هرچه زودتر مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنیم و باری از روی دوش این عزیزان برداشته شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: مشکلات و مسائل پیمانکاران را می‌دانیم و از شهردار و معاونان وی می‌خواهیم که هرچه سریعتر مسائل آنها حل و فصل نمایند و شورا نیز حمایت لازم را خواهد داشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true