×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
لزوم ایجاد نرم افزار جامع ویژه اسکان زائران در مشهد

به گزارش «چشم شهر»، فاطمه سلیمی در حاشیه بازدید از مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: با گذراندن چند سال از همه‌گیری کرونا و کاهش سفرها، شاهد حضور پرشور و معنوی زائران بسیاری در لحظه تحویل سال در مشهد مقدس بودیم؛ قدردان حضور زائرانی هستیم که این شهر را به عنوان مقصد مذهبی و گردشگری خود انتخاب کردند.

 

وی با اشاره به اینکه همه ما خادم حضرت رضا(ع) هستیم، افزود: افتخار ما این است که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر در مجموعه مدیریت شهری، برای تکمیل چرخه خدمت رسانی زائران تلاش کنیم.

 

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی مشهد مقدس عنوان کرد: مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ طی سال‌های گذشته تنها اطلاع رسانی و پوشش مراکز اسکان شهرداری مشهد را به عهده داشت ولی در سال جاری با توجه به حضور پرشور زائران، اطلاع رسانی تمامی مراکز اسکان از جمله مساجد، حسینیه‌ها و مجموعه‌های ورزشی نیز به عهده این مرکز قرار داده شد.

 

سلیمی تاکید کرد: با توجه به اینکه مرکز اطلاع رسانی ۱۳۷ شهرداری مشهد تنها اقدام به معرفی مراکز اسکان شهرداری، مساجد، حسینیه‌ها و مجموعه‌های ورزشی می‌کند، شایسته است تا از تمامی دستگاه‌های خدمت رسان در بحث اسکان زائران و راهنمای خدمات سفر، نماینده‌ای در این مرکز مستقر شوند تا در صورت مواجهه زائران با مشکلات و مسائل مختلف، پاسخگویی به موقع داشته و رفاه زائران را فراهم آوردند.

 

وی با اشاره به جای خالی نرم افزار جامع و واحد برای مراکز اسکان زائران در مشهد، بیان کرد: تمام ظرفیت‌های مجموعه شهرداری می‌تواند در این نرم افزار منسجم باشد و تعداد اماکن، دسترسی‌ها و ظرفیت‌ها مشخص گردد؛ بایستی نسبت به ایجاد این نرم افزار در سال آینده تدبیر ویژه صورت پذیرد.

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true