×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه عملیاتی شهرداری، مساله‌محور، تعاملی و پویاست

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، حجت‌الاسلام حسن منصوریان در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه شورای ششم، از ابتدای فعالیت خود پیوسته تاکید داشته که مدیریت شهری در این دوره، برنامه‌محور است، اظهارکرد: اگر به دنبال ارتقاء کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها هستیم، باید براساس چارچوب مشخص و در قالب برنامه‌ مدون و کارشناسی شده گام برداریم.

وی گفت: براساس همین اهمیت و تاکیدات شورای شهر، شهرداری مکلف به تهیه و تدوین برنامه عملیاتی میان‌مدت ۱۴۰۴-۱۴۰۱ گردید و هفته گذشته این برنامه برای بررسی تقدیم شورای شهر شد.

حجت‌الاسلام منصوریان با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق که با حضور سیدعبدا… ارجائی، شهردار مشهد برگزار شد، افزود: در این جلسه، شهرداری به ارائه گزارشی از کلیات برنامه میان‌مدت پرداخت تا افق ۴ ساله پیش روی مدیریت شهری در دوره شورای ششم، ترسیم شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از بررسی این برنامه پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر، به منظور اعمال نظرات و پیشنهادات و اصلاحات احتمالی خبرداد و تصریح کرد: برنامه عملیاتی ۱۴۰۴-۱۴۰۱ شهرداری مشهد، برنامه‌ای مساله‌محور، غلتان، تعاملی و پویاست که پس از تایید و تصویب در شورای شهر، ملاک عمل قانونی شهرداری قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام منصوریان با بیان اینکه بررسی این برنامه در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر ۲ الی ۳ هفته به طول خواهد انجامید، گفت: روند بررسی این موضوع را پیوسته و به طور مستمر به اطلاع عموم مردم و مجاوران بارگاه منور رضوی خواهیم رساند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true