×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۲ کمیسیون تخصصی به ساختار شورای اسلامی استان خراسان رضوی افزوده شد

رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی روز پنجشنبه در دهمین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی (دوره ششم) افزود: بدین ترتیب کمیسیون های تخصصی این شورا از ۸ به ۱۰ کمیسیون افزایش یافت و در این جلسه اعضا و هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی این شورا معرفی شدند.

دکتر موسی الرضا حاجی بگلو افزود: پیش از این کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی استان خراسان رضوی شامل کمیسیون “برنامه و بودجه منابع انسانی، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، کمیسیون حقوقی قراردادها و توافقنامه ها، کمیسیون زیارت و گردشگری و جوانان، کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، کمیسیون صنعت و معدن، کمیسیون ایثارگران و کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری و روستایی” بوده است.

رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی در ادامه گفت: برگزاری جلسات شورای اسلامی استان در سطح ملی و با حضور مسوولان کشوری یکی از موضوعات مهم و مدنظر در دور جدید این شورا است .
دکتر حاجی بگلو با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم اصلی‌ترین رسالت و وظیفه این شورا و اعضای آن است بر صیانت و حفظ وحدت در بین اعضای شورا تاکید کرد و افزود: از نکات اساسی و مهم شورای اسلامی استان بررسی مصوبات و حضور اعضا در کمیته انطباق و همچنیین عملکرد و خروجی گرفتن از کمیسیون ها است.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای جایگاه شورای اسلامی شهر و روستای کشور رییس جمهور در آخرین اجلاسیه شورای عالی استان ها مدیران اجرایی را در سراسر کشور ملزم به رعایت قوانین و مقررات و همکاری با اعضای شورای عالی استان ها و اعضای شوراهای شهر و روستا کرده است.

رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: بنابراین هر مدیری هم که خارج از قوانین و مقررات نسبت به مصوبات شورا عمل کند و پاسخگوی نقطه نظرات و موضوعات مطرح شده از سوی اعضای شورا نباشد، از طریق شورای استان پیگیری و به عالی ترین مقام استان ارجاع و پس از آن در صورت عدم تغییر در عملکرد، از طریق دفتر ریاست جمهوری اقدام خواهد شد.

مولودی خوانی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) ، تقدیر از سه پرستار نمونه، قاری و داور بین‌المللی قرآن و همچنین تجلیل از نماینده جامعه معلولان و مداح نونهال در برنامه حسینیه معلی شبکه سه از دیگر برنامه‌های دهمین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی بود.

خبرنگار: حسین واحدی نسب

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true