×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال ۲۰ هزار نفری بانوان مشهدی از رویدادهای شهری

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، “حسین باغگلی” در خصوص اقدامات صورت گرفته در سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در حوزه بانوان اظهار کرد: از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته حوزه بانوان در حوزه تربیت بدنی و ورزش می‌توان به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان در هشت رشته، برگزاری همایش‌های ویژه بانوان و خانواده با مشارکت سه هزار نفر در چهار مرحله، آماده‌سازی تیم ورزشی بانوان همکار جهت شرکت در مجموعه مسابقات و حضور بانوان همکار برای استفاده از ظرفیت ورزشی پارک مادر و کودک اشاره کرد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه اجتماعی و مشارکت ها، افزود: مشارکت تشکل‌های بانوان در رویدادهای شهری، منطقه‌ای و محلی در سطح مناطق از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه اجتماعی و مشارکت‌ها است که مهمترین آن رویداد بوستان ریحانه با حضور ۲۰ هزار نفر از دختران و بانوان مشهدی است.

برگزاری ۲۷۶ کارگاه برای بانوان

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: در حوزه اجتماعی نیز اقداماتی نظیر طرح ترنم زندگی با هدف ارائه مشاوره گروهی به بانوان در ۲۰ مسجد و ۲۷۶ کارگاه با موضوعات همسران، تربیت فرزند و پیشگیری از اعتیاد، طرح ویژه باهم با هدف ارائه آموزش های لازم به زوجین، طرح هیات طیبه با هدف توانمندسازی زنان با مشارکت ۸۳ نفر و طرح شوق زندگی با هدف ارائه خدمات مددکاری به هشت هزار نفر انجام شده است.

باغ‌گلی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی و مناسبت ها نیز رویدادهای مختلفی ویژه اقشار مختلف مانند مراسم‌های روز دختر و تقدیر از مادران، جشن ویژه ملکه مهربانی و … انجام شده است.

وی ضمن اشاره به شرکت بیش از ۲۰ هزار نفر از شهروندان در رویداد شهری ویژه بانوان اضافه کرد: همچنین در هفته کتاب و کتابخوانی رویداد ویژه‌ای برای بانوان خانه‌دار برگزار شده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true