×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
توضیحات سخنگوی شورای شهر مشهد درباره حواشی سفر به ترکمنستان

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، موسی الرضا حاجی بگلو با اشاره به برپایی نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، اهمیت این نمایشگاه و تاکید رئیس جمهور بر توسعه ارتباطات تجاری با کشورهای همسایه اظهار داشت: مدیریت شهری مشهد نیز در این راستا و همگام با سیاست‌های اقتصادی دولت مبادرت به برپایی نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان کرده بود.

حاجی بگلو خاطرنشان کرد:کمیته سفرهای خارجی براساس مصوبات و مقررات زمینه حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر در این نمایشگاه را فراهم کرد و تعدادی از مدیران شهری و استانی خراسان رضوی در این نمایشگاه حاضر شدند. همچنین مقرر شد اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با هزینه شخصی در این نمایشگاه حاضر شوند.

نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته مرخصی قانونی اعضای شورای شهر بود اما با این وجود تا نیمه هفته در محل کار حاضر بوده و پاسخگوی شهروندان بودیم و سپس عازم نمایشگاه ایران در ترکمنستان شدیم.

حاجی بگلو تاکید کرد: در این نمایشگاه معاونان وزیر صمت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاضر بودند و به این نمایشگاه به طور قطع دستاوردهای خوبی برای تجار و بازرگانان ما به‌دنبال داشته زمینه و توسعه صادرات و افزایش درآمد ارزی را فراهم می‌سازد.

حاجی بگلو عنوان کرد: از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی درخواست دارم جانب انصاف را در انتشار مطالب رعایت کنند زیرا شیطنت‌های زیادی در ارتباط با این سفر قانونی که با هزینه شخصی توسط اعضای شورای اسلامی شهر مشهد صورت گرفته بود انجام شد.

 

خبرنگار: سپهر اخباری

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true