×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تحریم گوگل لنز برداشته شد/ عکس

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، محدودیت گوگل لنز تا جمعه برای تمامی کاربران ساکن ایران برداشته خواهد شد.

«ایمان رحمتی‌زاده» با انتشار توییتی اعلام کرد محدودیت گوگل لنز برای کاربران ایرانی برداشته شده است. به گفته این مدیر ارشد گوگل، تا جمعه این سرویس در اختیار تمامی ایرانی‌ها قرار خواهد گرفت.

گوگل لنز یکی از پرکاربردترین سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، جستجو در موتور جستجو گوگل براساس تصاویر، امکان تشخیص بیماری‌های پوستی و… از جمله ویژگی‌های این سرویس است.

اما چندین سال است که دسترسی به این ابزار محبوب و پرکاربرد گوگل، برای ایرانی‌ها وجود ندارد. اگر با آی‌پی ایران قصد استفاده از این سرویس را داشتید با خطای ۴۰۳ مواجه می‌شدید و تنها راه، استفاده از ابزارهای تغییر آی‌پی بود.

اما به نظر می‌رسد با پیگیری‌های انجام شده، این سرویس به زودی در اختیار تمامی کاربران ایرانی قرار خواهد گرفت. «ایمان رحمتی‌زاده» یکی از مدیران ارشد فایربیس گوگل با انتشار توییتی اعلام کرد:

«خبر خوش اینکه بلاک Google Lens برداشته شده و تا جمعه باید به ۱۰۰٪ کاربرهای ایرانی رولاوت بشه. Image Searchهم باید کار کنه (نه؟) فقط اگر لطفا تست کنین وقتی لنز درست شد آیا ترجمه از تصویر با اپ translate هم درست میشه یا نه؟»

لازم به یادآوری است اگر همچنان امکان استفاده از سرویس گوگل لنز را ندارید بایستی تا جمعه منتظر بمانید.

گوگل لنز

منبع: دیجیاتو

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true