×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
وحیدی: آخرین آمار شهدای انفجار ۸۴ نفر است/ تروریست‌ها از خشم ملت ایران بترسند/ وضعیت آرام امنیتی‌ در کرمان + فیلم

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از از تسنیم، احمد وحیدی در حاشیه عیادت از مجروحان انفجار تروریستی کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صمیمانه از کادر درمانی بیمارستان‌ها تشکر می‌کنیم که پس از انفجار روز گذشته تعداد قابل‌توجهی از مجروحان را درمان کردند و ۱۱۱ عمل جراحی به‌روی مجروحان انجام شده که کار بسیار ارزشمندی بوده است.

وی با بیان اینکه “براساس آخرین آمار اعلام‌شده پزشکی قانونی عدد شهدای ما ۸۴ نفر است”، گفت: البته تعدادی از عزیزان در بیمارستان و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند که وضعیت مناسبی ندارند و ممکن است این آمار تغییر کند.

وزیر کشور با اعلام اینکه “۲۸۴ مصدوم داشتیم که تعداد قابل‌توجهی مرخص شدند”، افزود: در زمان حاضر ۲۲۰ نفر در مجموع بیمارستان‌های کرمان بستری هستند که تعداد زیادی از مجروحان حال عمومی خوبی دارند و یا احتیاج به عمل جراحی کوچکی دارند. تعداد زیادی سرپایی مداوا و ترخیص شده‌اند و تعدادی هم امروز مرخص می‌شوند و الحمدلله مشکل خاصی ندارند.

وزیر کشور تصریح کرد: همه کادر درمان بسیج شده‌اند تا سریعاً مشکل مجروحان برطرف شود و با حضور و استقرار وزیر بهداشت روند درمان مجروحان به‌خوبی در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت امنیتی کرمان، گفت: دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بر موضوع اشراف دارند و مسلط هستند و برنامه‌های خودشان را طبق روال پیش‌بینی‌شده انجام می‌دهند.

وی با ابراز اینکه همه چیز در کرمان عادی و آرام است و ماجرای روز گذشته محدوده گلزار شهدای کرمان در حال تجزیه و تحلیل و بررسی است”، ادامه داد: روز گذشته دو انفجار شدید با موج شدید و با مواد شدید‌الانفجار بین مردم رخ داد.

وزیر کشور با توضیح اینکه “بخش اعظم صدمات واردشده به‌دلیل ترکش‌ها و ساچمه‌های انفجار بود که به سر عزیزان ما اصابت کرده است”، افزود: حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان، یک حادثه تلخ، بزدلانه و مزدورانه بوده است.

وی با بیان اینکه تروریست‌هایی که از شهید سلیمانی می‌ترسیدند نشان دادند که از هواداران، رهروان و عزاداران حاج قاسم هم می‌ترسند، گفت: این حادثه نشان‌دهنده عمق خباثت دشمنان است.

وحیدی خاطرنشان کرد: عاملان حادثه تروریستی روز گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان بی‌تردید در قبضه قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما گرفتار خواهند شد و سیلی محکمی دریافت خواهند کرد؛ عاملان و حامیان این حادثه تروریستی از خشم ملت ایران باید بترسند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true