×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مشروح مصوبات یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در پایان یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت و اظهارکرد: در ابتدای این جلسه، لایحه نامگذاری تعدادی از معابر شهری در دستورکار قرار گرفت که از جمله آنها می‌توان به نامگذاری و تغییر نام بلوار طبرسی، حدفاصل حرم مطهر تا میدان فجر، به نام امام‌جواد(علیه السلام) اشاره داشت.

وی گفت: علاوه بر این، بلوار جدید الاحداث منشعب از بلوار مهدیه واقع در ورودی محدوده اراضی شهر سبز به نام «ام ابیها(س)» و خیابان‌های فرعی این معبر نیز نامگذاری شد.

حاجی‌بگلو افزود: دیگر دستورکار این جلسه، تصویب طرح مشارکت شهرداری در حمایت از مجتمع «شوق زندگی» و تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی به منظور حمایت از کودکان آسیب‌دیده بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: لایحه شهرداری با موضوع مجوز انعقاد قرارداد اجرای پروژه احداث تصفیه‌خانه محلی «آزادی» به روش EPC و با ارزش ۵۹۸ میلیارد تومان شامل ۴۰ درصد نقد و ۶۰ درصد غیرنقد نیز در این جلسه به تصویب رسید.

حاجی‌بگلو گفت: بررسی لایحه مجوز انعقاد قرارداد اجرای سامانه انتقال پساب از محل تصفیه‌خانه پرکندآباد تا تقاطع چهارسطحی آزادگان، به روش EPC و ارزش ۱۳۰۰ میلیارد تومان، دیگر دستورکار یکصدمین نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بود که به تصویب رسید.

وی افزود: آخرین دستورکار این جلسه هم بررسی لایحه تسهیل تملک املاک واقع در طرح‌های شهری بود که به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true