×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شروع فصل جدیدی از تعاملات بین مدیریت شهری و سرمایه‌گذاران

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، میثاق‌نامه «توسعه سرمایه‌گذاری در مشهد مقدس» منعقد شد.

مجید دبیریان در حاشیه انعقاد این میثاق‌نامه، اظهارکرد: سرمایه‌گذاران، سرداران اقتصادی کشور هستند و باید اعتراف کنیم که حال اقتصادی مردم و کشورمان متاسفانه قابل قبول نیست و اعتقادمان بر این است که شرایط می‌تواند بهتر از این باشد.

وی با تقدیر از معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد برای پیگیری تحقق این میثاق‌نامه، گفت: اتفاق امروز، شروع فصل جدیدی از تعاملات بین مدیریت شهری و سرمایه‌گذاران است که موجب حرکت چرخ اقتصاد شهری، به عنوان یکی از چرخ‌دنده‌های اصلی اقتصاد کشور می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، مشارکت‌ها و مسکن شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: به واسطه میثاق‌نامه توسعه سرمایه‌گذاری در مشهدالرضا(ع)، به دنبال عمران و آبادانی شهر و ایجاد اشتغال و حمایت از پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری هستیم.

دبیریان تصریح کرد: این میثاق‌نامه، راهبردهای توسعه مشهدالرضا(ع) بوده که در راستای حمایت و استفاده از توان و تجربه و امکانات کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تهیه و منعقد شده است.

وی گفت: قطعا به واسطه میثا‌ق‌نامه مذکور و به پشتوانه قاطعانه شورای شهر و مدیریت جهادی شهرداری و حضور موثر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، شاهد تحول در اقتصاد شهر خواهیم بود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true