×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
صنعا: هرگونه ماجراجویی آمریکا محکوم به شکست است/ پیام آمریکا از طریق عمان به یمن

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از تسنیم، «محمد علی الحوثی» عضو شورای‌عالی سیاسی یمن طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی اعلام کرد که یمن همچنان به موضع ثابت خود در حمایت از مردم فلسطین پایبند است.

الحوثی گفت: آمریکا از طریق عمان پیام تهدیدآمیزی برای صنعا فرستاده است مبنی بر اینکه جبهه‌ها را علیه یمن فعال خواهد کرد. گسترش نبرد و تحریک جبهه‌ها یکی از تهدیدات آمریکایی‌ها ضد کشور ماست که از طریق طرف عمانی در واکنش به موضع ملت مبارز یمن در حمایت از فرزندان غزه ارسال شد.

این مسئول یمنی افزود: اما تأکید می‌کنیم که هرگونه ماجراجویی و حماقت آمریکایی‌ها محکوم به شکست است و هیچ یک از تحرکات دشمنان، مردم یمن را از انجام مأموریت آنها در یاری دادن به مردم غزه منصرف نمی‌کند.

«محمد ناصر العاطفی» فرمانده نیروهای مسلح یمن نیز دیروز سه‌شنبه گفت که این کشور آماده برای یک تقابل طولانی‌مدت با آمریکا و انگلیس است.

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن نیز در بیانیه‌ای در واکنش به تحولات اخیر و تحرکات خصمانه‌ای که آمریکایی‌ها و متحدانشان در منطقه و به‌ویژه ضد یمن انجام می‌دهند اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن به هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به‌مقصد فلسطین اشغالی در حرکت هستند تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه و رفع محاصره این منطقه ادامه خواهند داد.

در شرایطی که رهبری سیاسی و نظامی و ملت یمن بر ادامه عملیات‌های این کشور علیه کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ و کشتی‌هایی که به‌مقصد فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه تأکید دارند، آمریکا که در تشکیل ائتلاف دریایی ضد یمن شکست خورده طی روزهای اخیر دست به اقدامات متجاوزانه و خصمانه‌ علیه یمنی‌ها از جمله حمله به مواضعی در این کشور و قرار دادن مجدد نام انصارالله در لیست به‌اصطلاح «تروریسم» زده است.

انتهای پیام/+

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true