×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سپاهان یک – الهلال ۳ : فوتبال بی‌رحم! / سپاهان به بخت خود لگد زد / VAR نسخه تیم مورایس را هم پیچید

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از تابناک ورزشی؛ تیم سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (پنجشنبه) در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان الهلال عربستان بود و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

ترکیب تیم سپاهان ایران: پیام نیازمند، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده( از دقیقه ۷۰ رضا اسدی( از دقیقه ۷۶ امید نورافکن) ، سیاوش یزدانی ، میلاد زکی پور، محمد دانشگر،محمد قربانی، رضا شکاری و شهریار مغانلو( از دقیقه ۷۰ عیسی عباس)
سرمربی: ژوزه مورایس
ترکیب تیم الهلال عربستان: یاسین بونو، تمبکی، کولیبالی، الشهرانی( از دقیقه ۷۱ محمد البورایک) ، سعود عبدالحمید، محمد کنو( از دقیقه ۷۱ عبدالله حمدان) ، ساویچ، نوس، مالکوم، الدوساری و میتروویچ

سرمربی: خورخه ژسوس

سپاهان اصفهان که با حمایت کارخانه فولاد مبارکه و مخارجی بیش از هزار میلیارد تومان در فصل جاری، برای لیگ قهرمانان آسیا آماده و مهیا شده بود، یک نیمه موفق شد بهترین تیم سعودی‌ها که با حدود ۵۰۰ میلیون دلار بسته شده است را مغلوب کند اما در نیمه دوم اختلاف سطح دو تیم آشکار شد و بعداز ۱۰نفره شدن شاگردان مورایس، ساختار طلایی‌پوشان ایرانی فرو ریخت.

سپاهان یک - الهلال ۳ : فوتبال بی‌رحم! / سپاهان به بخت خود لگد زد / VAR نسخه تیم مورایس را هم پیچید

شرح گل‌ها

سپاهان (۱-۰) الهلال: در دقیقه ۳۶ یک پاس مستقیم از دانشگر این بار تله آفساید الهلال را شکست تا در فضای پشت مدافعین توپ به رضاییان برسد و او پس از کنترل سینه با شوت زیبای پای راست خود توپ را به زاویه مخالف یاسین بونو فرستاد و نقش جهان به هوا رفت.

الهلال (۱-۱) سپاهان: در دقیقه ۵۷ سرانجام حملات الهلال به نتیجه رسید و پس از اینکه بغل پای میتروویچ با واکنش نیازمند برگشت داده شد در ریباند مالکوم با یک ضربه آرام توپ را از مدافعین و سنگربان سپاهان عبور داد تا حتی سیاوش یزدانی با دست هم نتواند مانع از عبور توپ از خط و ثبت گل تساوی آبی‌پوشان عربستانی شود.

الهلال (۲-۱) سپاهان: در در وقت‌های اضافه تیم فوتبال الهلال موفق شد روی ارسال سعود و ضربه سر میتروویچ که بالاتر از رامین رضاییان به هوا پرید سرانجام پس از ۱۰ دقیقه فشار به گل دوم دست پیدا کند.

الهلال (۳-۱) سپاهان: بار دیگر در وقت‌های اضافه دروازه سپاهان باز شد و این بار عبدالله حمدان روی پاس در عمق سالم الدوساری بود که در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار گرفت و با بغل پای راست برای سومین مرتبه دروازه سپاهان را فرو ریخت.

شرایط بازی طوری پیش رفت که در دقایقی از بازی، سپاهان می‌توانست گل دوم را هم توسط فرشاد احمدزاده به آبی‌پوشان ریاض بزند اما فرصت سوزی باعث شد الهلال به بازی برگردد و در دقایق پایانی و وقت اضافه، مقابل پُرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان آسیا شکست بخورد.

سپاهان یک - الهلال ۳ : فوتبال بی‌رحم! / سپاهان به شانس خودش لگد زد / VAR نسخه تیم مورایس را هم پیچید

اتفاقی که کار تنها نماینده باقیمانده ایران را دشوارتر کرد، اخراج محمد دانشگر مدافع سپاهان به دلیل خطای شدید روی عبدالله الحمدان بود. این اتفاق در دقیقه ۷۶ رخ داد. پُرافتخارترین تیم آسیا فشار خود را بر سپاهان دوچندان کرد و الکساندر میتروویچ در دقیقه ۴+۹۰ با ضربه سر، دروازه پیام نیازمند را گشود. گلزنی عبدالله الحمدان در دقیقه ۷+۹۰ تیر آخر بر پیکره سپاهان بود و اختلاف را برای الهلال دوبرابر کرد تا عملا بازگشت در ریاض غیرممکن باشد. حال الهلال با برتری پرگل و قاطع در اصفهان، به راحتی برای دیدار روز سوم اسفند دو تیم در ریاض آماده می‌شود.

سپاهان بیست‌وپنجمین تیم پیاپی است که مقابل الهلال کهکشانی شکست می‌خورد.

احمد العلی داور کویتی بازی، رامین رضاییان و محمد کریمی از سپاهان و مالکوم از الهلال را با کارت زرد جریمه کرد و به دانشگر نیز کارت قرمز نشان داد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true