×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پروژه‌های عمرانی براساس برنامه‌ زمان‌بندی تکمیل و بهره‌برداری شوند

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن موحدیان در آغاز یکصد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن تبریک حلول ماه شعبان، اظهارکرد: از حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار مشهد مقدس، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز کمال تقدیر و تشکر را دارم.

موحدیان گفت: حضور و مشارکت مردمی در این راهپیمایی، نسبت به سال‌های گذشته و برآوردهای صورت گرفته، بسیار متفاوت و پرشور بود که نشان می‌دهد هرچقدر کشورهای مستکبر به مردم ایران فشار مضاعف وارد کنند، همچنان مقاومت خواهند کرد.

وی افزود: از زحمات و تلاش‌های سازمان فرهنگی شهرداری در فضاآرایی‌های شهری، نورافشانی‌های سطح شهر و برنامه‌های متنوعی که برای این دهه درنظرگرفته بودند، هم تشکر می‌کنم.

موحدیان در ادامه تصریح کرد: طی یک هفته اخیر، شاهد جلسات فشرده اعضای شورای شهر، در دو نوبت صبح و عصر برای بررسی اصلاح بودجه سال ۱۴۰۲ و کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری بودیم که به همه دوستان خداقوت ویژه عرض می‌نمایم؛ امیدواریم بتوانیم تا پایان سال، شاهد جمع‌‎بندی این موارد باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: شهرداری مشهد در این دهه اقدامات مختلفی را انجام داد که از جمله آنها می‌توان به انتقال دستگاه حفار به انتهای امامت و آغاز عملیات حفاری به سمت امیریه، آغاز عملیات احداث سطح سوم تقاطع‌ غیرهمسطح میدان شهید فهمیده و بهره‌برداری از تعدای از پروژه‌های حوزه مدیریت پسماند اشاره کرد.

موحدیان با بیان اینکه مجموع ارزش این پروژه‌ها، بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان بوده، گفت: از تلاش‌ و پیگیری‌های کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد برای بهره‌برداری به موقع از پروژه‌های عمرانی کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم این روند و پیشرفت پروژه‌ها براساس برنامه زمان‌بندی ادامه داشته باشد.

وی با تبریک اعیاد پیش رو، ولادت امام‌حسین(ع)، روز پاسدار، حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)، روز جانباز و ولادت امام سجاد(ع) اسطوره صبر و مقاومت را نیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم؛ انشالله که مشی و سیره و سبک زندگی آنها را ادامه دهیم.

یکصد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس میزبان تعدادی از جانبازان سرافراز میهن اسلامی بود که موحدیان این عزیزان را سند جنایات صدام و رژیم بعث عراق دانست.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true