×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تخصیص ۷۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای شبکه جداسازی آب شرب

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، حسین حسامی در جلسه با مدیرعامل شرکت آبفای مشهد با بیان اینکه «تامین آّب» از مهمترین معضلات و مشکلات مشهد و کشور است، اظهارکرد: به لحاظ استراتژیکی و مدیریتی، موضوع آب، موضوع بسیار مهمی است و با وجود اقدامات مختلف و متنوع صورت گرفته در این حوزه، همچنان عرصه برای کار و فعالیت وجود دارد.

وی با بیان اینکه براساس آمار، میزان بارندگی‌ها نسبت به سال گذشته ۶۷ درصد کاهش داشته که نگران‌کننده است، گفت: مدیریت شهری در حوزه‌های زیرساختی و فرهنگی باید بیش از پیش پای کار بیاید؛ شورای شهر و شهرداری تاکنون براساس دغدغه‌ای که داشته، در حوزه سیاست‌گذاری و اجرا عملکرد مطلوبی داشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: به منظور توسعه شبکه جداسازی آب شرب از آب خام و خط انتقال، امسال ۱۲۷ میلیارد تومان تخصیص دادیم و در بودجه سال آینده شهرداری هم، ۷۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای شبکه جداسازی پیش‌بینی شده است.

حسامی از برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای احداث ۳ تصفیه‌خانه خبرداد و تصریح کرد: ۵۵۳ میلیارد تومان برای این تصفیه‌خانه‌ها گذاشته‌ایم؛ علاوه بر این، یک ردیف اعتباری در بودجه برای خرید پساب هم تخصیص داده‌ایم.

وی با بیان اینکه میانگین مصرف آب خانگی در مشهد نسبت به کشور، پایین‌تر است، گفت: در عین‌حال، همچنان باید در مسیر فرهنگسازی مصرف صحیح آب گام برداریم چراکه امکان صرفه‌جویی هست و از ظرفیت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری استفاده می‌کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true