×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شنبه در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از تسنیم، به‌دنبال حادثه تروریستی راسک و چابهار و شهادت جمعی از مدافعان امنیت، روز شنبه در استان سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شد.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار

بی‌شک شهادت هنر مردان خداست و نیروهای جان‌برکف انقلاب اسلامی در راه پاسداری از امنیت و قطع دستان دشمنان خبیث، تا آخرین نفس از پای نخواهند نشست.

بار دیگر تروریست‌های کوردل و مزدوران رژیم جعلی صهیونیستی، جنایتی را علیه فرزندان عزیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.
شهادت جمعی از دلاورمردان این مرز و بوم در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان، برگ دیگری بر سند مظلومیت نظام اسلامی افزود.

بی‌شک این اقدامات مذبوحانه حاکی از زبونی دشمنان پست و عجز و ذلت آنها در مقابله‌ با عزم و اراده شکست‌ناپذیر ملت بزرگ ایران است و مؤید این است که بدخواهان این مردم، پیشرفت استان و وحدت مسلمانان شیعه و اهل‌سنت را برنمی‌تابند و منافع آنها در آشوب و ناامنی است، تا با سلب آرامش مردم به اهداف پلید خود دست یابند.

اینجانبان ضمن تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه دلاورمردان عرصه حفظ امنیت در عملیات‌های تروریستی جنوب استان به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا، نیروهای جان‌برکف نظامی، انتظامی، امنیتی و مردم شهیدپرور استان و تأکید بر پیگیری کامل تا دستگیری و اِعمال اشد مجازات برای عوامل این عملیات ناجوانمردانه تروریستی از سوی مراجع قانونی، روز شنبه را در استان عزای عمومی اعلام می‌نماییم و برای شهیدان والامقام، عُلوّ درجات؛ برای مجروحین، سلامتی و شفای عاجل و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم، بمنّه و کرمه.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true