×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مرکز دیپلماسی شهری شهرداری مشهد ایجاد می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، فاطمه سلیمی در گفتگویی با اشاره به دیدار اخیر خود با مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و شرکت در جلسه مجازی که با حضور رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف برگزار شده بود، اظهارکرد: در این جلسه، مسائل و نکاتی پیرامون حوزه بانوان و خانواده و ایجاد ارتباط سه‌‎گانه بین کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزنان فرهنگی کشورها مطرح شد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: از این بستر می‌توان برای اطلاع‌رسانی و بازتاب بین‌المللی اقدامات مدیریت شهری مشهد در حوزه زن و خانواده بهره گرفت.

سلیمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی مشهد مقدس و نزدیکی با کشورهای افغانستان، پاکستان و تاجیکستان و ترکمنستان، افزود: از این ظرفیت می‌توانیم برای تبادل تجربیات در حوزه بانوان بهره بگیریم؛ به ویژه مسائلی چون سلامت، خانواده، سبک زندگی و اشتغال و کارآفرینی بانوان که دغدغه اکثر رایزنان فرهنگی شرکت‌کننده در جلسه بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: مشهدالرضا(ع) یک شهر بین‌المللی است و نگاه مدیریت شهری و شورای ششم نسبت به آن، نگاه جهانشهری است.

سلیمی گفت: برهمین اساس، ذیل معاونت برنامه‌ریزی شهرداری به دنبال ایجاد مرکز دیپلماسی شهری هستیم که تعاملات بین‌المللی را تقویت خواهد کرد و جایگاه و نقش جهانشهری مشهد مقدس نهادینه می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true