×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری اولین رویداد «ایده شو کسب و کار بانوان در خراسان رضوی»

به گزارش «چشم شهر»، حبیب الله آسوده با بیان اینکه در این دوره(رویداد) ۲۰۰ بانوی مددجوی تحت حمایت این نهاد از بین بانوان سرپرست خانوار و دختران آنها در ۱۰ شهرستان استان حضور دارند، گفت: کارآفرینی با محوریت توانمندسازی شغلی بانوان در حال برگزاری است.

 
وی ادامه داد: سرفصل های قابل ارائه در این دوره(رویداد)؛ ایجاد ذهنیت کارآفرینی در بانوان، آشنایی با مقدمات اکوسیستم استارتاپی، تیم سازی و مدیریت آن، تحقیقات بازار و امکان سنجی، طراحی مدل کسب و کار، روش تهیه کمینه محصول پذیرفتنی، روشهای تامین مالی، مدیریت بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، ارائه سرمایه گذاری و مهارتهای کارآفرینی ویژه بانوان می شود.

 
آسوده هیت داوران این دوره کارآفرینی را از اساتید بنیاد توسعه علم و فناوری خوارزمی دانست و اظهار کرد: بانوان همگام با ایده پردازی در ۱۲ کارگاه آموزشی شرکت می کنند و در قالب ۳۴ ساعت کارگاه تخصصی یادگیری مهارتی را فرا می گیرند.

 
وی از اهدای جوایز نقدی و تسهیلات قرض الحسنه برای تبدیل ایده به کسب و کار گفت و یادآور شد: در هر شهرستان به ایده های اول تا سوم جوایز نقدی اهدا می شود و طبق نظر داوران وام به ایده هایی که قابلیت تبدیل به کسب و کار را داشته باشند، در نظر گرفته شده است.

 
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی برگزاری این دوره های آموزشی را به دلیل شیوه ویروس کرونا به صورت مجازی عنوان کرد.
شایسته ذکر است: این رویداد از ۲۴ آبان ماه امسال شروع و همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true