×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نصب پلاک‌های پستی و آبی هوشمند گامی به سوی هوشمندسازی

به گزارش «چشم شهر» مصطفی نباتی‌نژاد در خصوص نصب پلاک‌های پستی و آبی هوشمند، اظهار کرد: این اتفاق هوشمندانه به عنوان یکی از خدمات در شهر هوشمند شکل گرفته و اقدامی زیرساختی است که شهر را به سمت هوشمند شدن پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه نصب پلاک‌های پستی و آبی هوشمند در برخی از مناطق اصفهان به صورت پایلوت انجام شده است، ادامه داد: این اقدام ظرفیتی در راستای خدمات الکترونیک شهرداری است که به صوت مکان‌مند روی پلاک‌های مسکونی، تجاری و املاک شهروندان بارگذاری می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: زمانی که شهر به سمت هوشمندی پیش می‌رود، تمام دستگاه‌های خدمت‌گذار باید در این عرصه اتفاق نظر و هم فکری داشته باشند تا هر چه سریع‌تر شاهد نتایج تأثیرگذار این هوشمندسازی در شهر باشیم.

وی اضافه کرد: درخواست و مطالبه‌ای از دستگاه‌های خدمات‌رسان داریم که خدماتی که ارائه می‌دهند، مانند آب، برق، گاز و تلفن را روی پلاک‌های هوشمند بیاورند تا از زیرساخت‌های فراهم شده نهایت استفاده را ببرند.

نباتی‌نژاد خاطرنشان کرد: اجرا و نصب پلاک‌های آبی و پستی هوشمند برعهده شهرداری است، اما تأمین اعتبار آن باید از ردیف‌هایی خارج از شهرداری شکل گیرد، طی ماه‌های آینده مداقه‌ای در شورای اسلامی شهر خواهیم داشت و بررسی ویژه‌ای روی این موضوع انجام می‌شود تا این هزینه بر دوش شهروندان قرار نگیرد و دستگاه‌های دیگر که مکلف هستند، نیز اعتبار مورد نیاز را تأمین کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true