×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مرحله دوم پویش «مشهد مهربان» آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، پویش مردمی «مشهد مهربان» در هفتادمین جلسه علنی و با حضور رئیس و اعضای شورای اسالمی شهر مشهد مقدس، به شکل رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

آزادی ۵۲ زندانی غیرعمد به برکت پویش «مشهد مهربان»

مهدی ابراهیمی در این جلسه اظهارکرد: این پویش سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و خوشبختانه در گام نخست، با مشارکت ۱۰ هزار نفری شهروندان مشهدی، ۵۲ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند.

وی از آغاز این پویش، در سال جدید و همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: پیش بینی برای اوج گیری مشارکت مردمی برای ماه مبارک رمضان است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس افزود: سال هاست که جمع آوری کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان به روش‌های گوناگون در کشور در حال اجراست. همین نگاه خیرخواهانه و شور کمک‌های مردمی سبب شد که طرح «مشهد مهربان» شکل بگیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه هدف اصلی و ابتدایی برای شکل گیری پویش «مشهد مهربان» را استفاده از ظرفیت شورا‌های اجتماعی محلات برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد دانست و تصریح کرد: به طور کلی پویش «مشهد مهربان» برای هم سوکردن نیت‌ها و نگاه‌های خیر و نیز همدل شدن مهربانی‌های مردمی در کنار یکدیگر است.

«مشهد مهربان»؛ پویشی ارزشمند و قابل تقدیر

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نیز در ادامه با تقدیر از اقدام ارزشمند سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در راه‌اندازی و ایجاد پویش «مشهد مهربان»، گفت: تمرکز بر دو موضوع، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و همچنین کمک به کودکان بازمانده از تحصیل، موضوعات بسیار مهمی هستند که دغدغه مدیریت شهری است.

وی اظهارکرد: سال گذشته اقدامات خوبی در قالب این پویش صورت گرفت و با مشارکت ۱۰ هزار نفر از اعضای شوراهای اجتماعی محلات، ۵۲ زندانی جرایم غیرعمد آزاد و ۸۱۰ کودک بازمانده از تحصیل نیز شناسایی و مدارس بازگردانده شدند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true