×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جمعیت دوام ثامن در دوران کرونایی بدون هیچ چشم‌داشتی در کنار مدیریت شهری بودند

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» حسن کلیدری امروز و در آیین تقدیر از فعلان دوام ثامن که در هتل تابان برگزار شد، اظهار کرد: خانواده دوام ثامن در مشهد پیشگام است. این خانواده با ۱۴ هزار نفر جمعیت آموزش‌دیده در بازه سنی ۱۸ تا ۵۲ سال فعالیت می‌کند. گروه دوام ثامن ۴۰ ساعت آموزش مقدماتی، تکمیلی و تخصصی دریافت می‌کنند و دوره‌های مرتبط با حوزه مدیریت بحران مانند اطفای حریق و مدیریت روانی بحران را می‌گذرانند.

وی بیان کرد: این جمعیت و این نهاد مردمی در دوران کرونایی بدون هیچ چشم‌داشت و حق‌الزحمه‌ای شبانه‌روز در کنار مجموعه مدیریت شهری خدمت‌رسانی کردند. در شرایطی که بسیاری حتی بنده از حضور خانواده در اجتماع نگران بودیم، اما خانواده بزرگ دوام ثامن و خانواده آن‌ها بدون مزد و منتی در عرصه حاضر شدند و مجموعه مدیریت شهری را در حوزه تاکسیرانی، اتوبوسرانی، ضد عفونی معابر و تهیه و توزیع ماسک همراهی کردند. زحمات این خانواده یادآور ایام دفاع مقدس بود، بسیجی‌وار در میدان حاضر شدند و در ایام کرونایی خالصانه در میدان بودند.

کلیدری با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش تقدیر و تشکر از زحمات خانواده بزرگ دوام ثامن در دوران کرونایی سال گذشته است، عنوان کرد: علاوه بر این سال گذشته مسابقاتی در سطح مناطق مشهد برگزار شد که گروه‌ها و مناطقی منتخب شدند و قرار است جایزه دریافت کنند.

سرپرست گروه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شهرداری مشهد گفت: ما طرح‌هایی داریم که در این مراسم رونمایی خواهیم کرد. بسیاری از افراد دغدغه دریافت گواهینامه داشتند، بنابراین سامانه‌ای راه‌اندازی شد که می‌توانند پس از اتمام دوره به صورت سامانه‌ای گواهینامه دریافت کنند و دیگر سلیقه‌ای نیست.

وی افزود: هرگونه تلاش در حوزه دوام ثامن از طریق سامانه انجام خواهد شد و دخل و تصرفی در آن نیست. ارزشیابی نیز به صورت سیستمی انجام می‌شود.

خبرنگار: مریم غزل باش

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true