×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۵ یادمان شهید در بوستان‌های سطح شهر ایجاد می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سیدابراهیم علیزاده در گفتگویی با بیان اینکه یکی از محورهای شاخص تبیینی شورای ششم برای شهرداری، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهارکرد: فعالیت‌ها و اقدامات مختلفی نیز تاکنون در حوزه‌های متنوعی توسط شهرداری صورت گرفته که شایسته تقدیر است.

وی در ادامه گفت: از جمله برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طراحی و اجرای ۵ یادمان ویژه مزار شهدای گمنام مشهد مقدس در بوستان‌های شهری است.

علیزاده با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رسالتی است که مدیریت شهری خود را مکلف به اجرای آن می‌داند، افزود: حسب فرمایشات مقام معظم رهبری، زنده‌ نگهداشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست و همین امر، گواه روشنی بر لزوم گام برداشتن در این مسیر است.

نایب رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: از جمله یادمان‌های تعریف شده، یادمان شهدای گمنام بوستان ملت است که نقشه‌های فاز دو آن ابلاغ شده و پس از برگزاری مناقصه وارد فاز اجرایی می‌شود.

علیزاده گفت: یادمان شهدای بوستان خورشید، یادمان شهید گمنام بوستان ارم، یادمان شهدای گمنام بوستان کوهسنگی و یادمان شهید گمنام بوستان اردیبهشت دیگر یادمان‌هایی هستند که پس از طی مراحل طراحی و مناقصه، عملیاتی خواهند شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true