×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیوند نسل جوان و مدیریت شهری با «قرارگاه اجتماعی»

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حجت‌الاسلام حسن منصوریان در پنجمین اجلاسیه روحانیون شوراهای کلانشهرهای کشور که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، اظهارکرد: دغدغه اصلی این مجمع مشورتی روحانیون، هم‌افزایی و همفکری برای ایجاد وحدت رویه، نسبت به سهم مداخله روحانیون در تصمیمات شهر و کشور است.

وی با بیان اینکه روحانیون با علم و تخصص خود می‌توانند در تصمیمات مدیریت شهری اثرگذار باشند، گفت: شوراهای اسلامی شهر، به عنوان یکی از ارکان مهم در کشور باید رنگ و بوی اسلام، دین و شریعت داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: این حضور و گردهمایی و همفکری قطعا فرصت بسیار مغتنمی است و موجب خواهد شد که از حیث تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در شهرها، اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام منصوریان تصریح کرد: با هم‎‌افزایی و ایده‌پردازی پیرامون مسائل و مشکلاتی که شهرها مبتلابه آن هستند، می‌توان الگوبرداری‌هایی در سطح کشور داشت تا عموم مردم از آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه از جمله رویکردهای شاخص حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، مسجدمحوری و باشگاه‌های مخاطب‌محور هستند، گفت: باشگاه‌ها، نسخه مترقی فرهنگسراها هستند؛ از سوی دیگر قرارگاه اجتماعی را هم مجدانه دنبال می‌کنیم که هدف آن، ایجاد پیوند بین نوجوانان و جوانان با مدیریت شهری است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true