×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پایان ناکارآمدی محلات با اجرای پروژه‌های زودبازده

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حمید ضمیری در گفتگویی با بیان اینکه یکی از ابتکارات و سیاست‌گذاری‌های ارزشمند شورای ششم، تصویب پروژه‌های زودبازده بوده که فاز اول آنها اجرا و بخش زیادی از پروژه‌های آن اجرایی شده، اظهارکرد: امسال هم فاز دوم این پروژه‌ها در دستورکار شهرداری قرار گرفته و درحال اجراست.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات ارزشمند و شایسته تقدیری در این قالب توسط شهرداری صورت گرفته، گفت: اجرای پروژه‌های زودبازده باید منتج به پایان ناکارآمدی محلات هدف شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد باید شاخص‌های ناکارآمدی را در گام نخست احصاء کند.

ضمیری تصریح کرد: در گام بعد، باید پروژه‌های زودبازده را به سمت ارتقاء شاخص‌ها سوق دهیم تا کیفیت زیست شهری در این محلات افزایش یابد.

وی گفت: قطعا برای سال آینده شاهد اجرای پروژه‌های زودبازده ۳ خواهیم بود؛ اعتبارات آن هم افزایش خواهد یافت تا تحول مضاعفی را در سطح شهر شاهد باشیم و پایان دوره ششم مدیریت شهری، شاهد افزایش چشمگیر سطح کمی و کیفی زیرساخت‌‎ها باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true