×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
باشگاه «باهم» ملی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، حجت‌الاسلام حسن منصوریان در مراسم اختتامیه باشگاه اجتماعی همسران مشهدی «باهم»، ضمن تبریک ایام پرخیر و برکت ماه شعبان، اظهارکرد: یکی از موضوعات مهم برای شورای ششم، مسائل اجتماعی بوده و آسیب‌هایی چون نزاع، طلاق، کودکان کار، کودکان بازمانده از تحصیل و غیره زیبنده شهر مذهبی چون مشهد نیست.

وی گفت: با تکیه بر همین اصل و برای کاهش آمار طلاق، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با محوریت کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و همچنین ورزش و جوانان، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادند.

حجت‌الاسلام منصوریان با بیان اینکه ایده‌های مختلفی ارائه و در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت، افزود: آمارها نشان می‌داد که ۷۰ درصد طلاق‌ها ریشه در عدم مهارت و آموزش زوجین دارد و برای مقابله با این ۷۰ درصد، باشگاه اجتماعی همسران مشهدی یا همان باهم تشکیل شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، «باهم» را موثر بر اعتلا و قوت بنیان خانواده دانست و تصریح کرد: این باشگاه هدف آموزش و ارتقاء مهارت‌های زندگی را دنبال می‌کند و خوشبختانه آمار طلاق زوجین شرکت‌کننده در آن، یک چهارم آمار طلاق در شهر است.

حجت‌الاسلام منصوریان گفت: این اتفاق مبارک نشان از اثرگذاری طرح دارد و بسیار خرسندیم که سال آینده، با مشارکت نهادهایی چون آستان قدس برای ۲۰ تا ۲۵ هزار زوج مشهدی برگزار خواهد شد.

وی از پیگیری نهادهایی چون استانداری خراسان رضوی و وزارت کشور برای ملی کردن باشگاه باهم خبرداد که بیانگر موفقیت آن است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true