×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
لزوم تامین مالی پروژه‌ها از سوی شهرداری

به گزارش «چشم شهر»، حسن کریمدادی در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال تکمیل فضای سبز با اشاره به موضوع مطرح شده در جلسه کمیسیون خدمات شهری در هفته گذشته در مورد احداث سالن ورزشی در بوستان طوبی، اظهار کرد: پس از طرح این موضوع در جلسه کمیسیون خدمات شهری، تصمیم گرفته شد رئیس و اعضای کمیسیون برای بررسی دقیق و همه جانبه این موضوع از بوستان طوبی بازدید داشته باشند و جوانب طرح را به صورت میدانی بررسی کنند.

وی با بیان اینکه ساخت این سالن ورزشی با توجه به شرایط منطقه ضروری و برای ما بسیار حائز اهمیت است، افزود: قرار است در بوستان طوبی واقع در حر ۸۸، سالن ورزشی احداث شود تا اقشار مختلف خصوصا بانوان بتوانند در فضایی استاندارد به فعالیت های ورزشی بپردازند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: بازدید دوم از پروژه رود پارک بود که فاز اول آن افتتاح شده اما فاز دوم این پروژه بسیار عقب است؛ سرعت تکمیل آن برای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس قابل قبول نیست و ضرورت دارد تکمیل این پروژه در کمترین زمان انجام گیرد.

کریمدادی تصریح کرد: پروژه بعدی که از آن بازدید به عمل آمد، پروژه کشت پارک بود که فاز اول آن به مساحت ٣ هکتار افتتاح شده و فاز دوم آن به وسعت ٢٠ هکتار، ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ٣٠ درصد باقی مانده حدود ٣٨ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

وی گفت: متاسفانه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه در بودجه سال ١۴٠١ دیده نشده است و این موضوع جای سوال دارد؛ ما تلاش داریم تا شهرداری در اصلاح بودجه، اعتبار مورد نیاز این را حتما پیش‌بینی کند و پس از محقق شدن اعتبارات ، این پروژه تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true