×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برخورد با مشاغل مزاحم جدی‌تر شود

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن موحدیان، با حضور در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد، پاسخگوی تماس‌های شهروندان بود.

وی در پایان حضور در این مرکز را فرصت مغتنمی برای ارتباط مستقیم با مردم و در جریان قرار گرفتن مشکلات و مسائل آنها دانست و اظهارکرد: قدردان زحمات شبانه‌روزی همکاران ۱۳۷ هستیم؛ رسالت مهمی بر دوش آنهاست و جزو مهمترین قسمت‌های شهرداری مشهد هستند.

موحدیان با بیان اینکه فرایند پاسخگویی به تماس‌های شهروندان باید توام با آرامش باشد، گفت: گاه با پاسخگویی و برآورده کردن یک نیاز بسیار ساده، با کمترین هزینه، رضایتمندی بسیاری کسب می‌کنیم که بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: البته در برخی مواقع، تقاضاها و مطالبات مردمی، خلاف قانون است و نمی‌توانیم برای آنها کاری بکنیم، در چنین مواقع، باید حرف آنها شنید، درصدد توجیه شهروندان برآمد و آنها را آموزش دهیم چراکه زندگی شهری براساس قوانین و مقررات خاص خود است.

موحدیان با بیان اینکه حجم متنوعی از تماس‌ها طی این دو ساعت از سوی شهروندان برقرار شد، تصریح کرد: دور قبل حضور در مرکز ۱۳۷، تماس‌های تشدید برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تعداد بیشتری داشت ولی در عین حال شهرداری باید نظارت و کنترل دقیقی همچنان روی این موضوع داشته باشد چراکه حقوق مردم است.

وی گفت: تماس‌های مردمی با مرکز ۱۳۷ درخصوص مشاغل مزاحم روند رو به رشدی داشته؛ کمیسیون ماده ۲۰ که برای رسیدگی به این موضوع پیش‌بینی شده باید فعالیت جدی‌تری داشته باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true